קידום אתרים דברים שחייבים לדעת

אם בעבר כל מה שהיינו צריכים על מת לקדם את העסקה שלנו זה לקנות זמן מסך בפלטפורמות השונות, להרים שלטי פרסום או לחלק פלאיירים אז כיום המצב הוא שונה.
כל עסק אשר מעוניין להגיע לציבור לקוחות רלוונטי מחזיק אתר אינטרנט פעיל אליו ניתן להגיע ולדלות את כל המידע שנחוץ.
האתר הוא אחד מתוך מאות אלפי אתרים שנמצאים ברשת כל העת וקיים צורך לטפל בו, לשדרג אותו וכמובן לקדם אותו.

קידום אתרים הוא תחום שרווח מאוד בשנים האחרונות

ולמעשה הפך לאחת השיטות היעילות ביותר שמביאות את האתר שלכם לקדמת הבמה ברשת.
ישנם שיטות שונות לקידום של האתר וכל אחת מהן יש לה את היתרונות ואת החסרונות שלה.

מהן השיטות הפופולאריות ביותר?

כאמור קיימות מספר שיטות שנועדו למטרת קידום אתרים ברשת. בסופו של דבר המטרה היא למשוך אל האתר לקוחות שיבצעו רכישות, ירשמו וייצרו לידים. כל ליד כזה הוא בעצם מכירה ששווה כסף רב לבעל העסק:

  • קידום אתרים בגוגל הוא השיטה הידועה ביותר ורבים נוקטים בה.
    גוגל מאפשרת פרסום של מודעות כאשר התשלום הוא על פי לחיצה.
    כלומר אם הגולש לא לחץ על המודעה אז לא תשלמו על הופעתה.
    גוגל מפעיל סריקה אחר תכנים של טקסט שעוזרת להבין אלו מילות מפתח יותר רלוונטיות לאתר שלכם.
  • קידום אורגני בגוגל מתמקד באפיון של מילות המפתח ובכתיבה של תוכן אשר מתבסס על קישורים באיכות גבוהה.
  • קידום אתרים ממומן יופיע באופן תמידי בראש דף התוצאות.
    כל לחיצה על תוצאה ממומנת תכניס לגוגל כסף ותגבה כסף מהמפרסם.
    הפרסום הוא מעין מכרז אשר יש בו הרבה מפרסמים אשר מתחרים ביניהם על שטחי הפרסום הדי מצומצמים שגוגל מקצה.
    ישנם שיקולים נוספים כמו הביצועים של המודעה, הרלוונטיות שלה ועוד.

קידום בפייסבוק

ניתן לקדם את האתר שלכם גם דרך פייסבוק על ידי הדף העסקי שלכם. קמפיין בפייסבוק יכול להיות ממומן או אורגני אך בכל מקרה תוכלו לפרסם פוסטים ולשלב בתוכם קישור ישיר את האתר שלכם. הקישור יוביל לדף נחיתה שבו יוזמן הגולש להשאיר פרטים.

חזרו לדף הבית

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *